Vriendelijk, oprecht, aandachtig en deskundig. Dat is wat jij onder goede service verstaat. Geen loze praatjes, geen beloftes die we niet kunnen nakomen en geen onverwacht hoge facturen, maar adviezen waar klanten echt op kunnen vertrouwen. Net als de autotechnici die met je instructies aan de slag gaan. Iets voor jou? Welkom in het team!
Hi, wij zijn Pon Center…
Een samenvoeging van Muntstad en Pon Dealer Groep. Twee grote dealerorganisaties die de handen ineen hebben geslagen. Met alle ontwikkelkansen die daarbij horen. Welke dat zijn? Lees je zo, want we vertellen je eerst wat je als service adviseur gaat doen.
Wat ga ik als service adviseur precies doen?
In deze rol ben je de ‘spelverdeler’ tussen klanten en werkplaatscollega’s. Je vertelt klanten wat er aan de bedrijfswagen gaat gebeuren, licht offertes toe en maakt duidelijke afspraken over de planning. Vervangend vervoer gewenst? Jij staat al klaar met de sleutel. Je zorgt ervoor dat werkplaatscollega’s precies weten wat er van ze wordt verwacht. Komen ze andere mankementen tegen? Dan licht je de klant keurig in en verzorg je een strakke werkopdracht. Je monitort of alles volgens schema verloopt en of we inderdaad doen wat we hebben beloofd.
Tevreden? Mooi, dan kan de klant de bedrijfswagen ophalen en bespreek je de factuur. Waarna zij met een positief gevoel wegrijden en jij de administratie bijwerkt. Je werkt samen met collega’s die hun kennis en ervaringen graag delen. Net als jij, want samen worden we nog sneller beter in het waarmaken of overtreffen van klantverwachtingen.
Wat moet ik hebben/kunnen/willen/weten/doen?
Hoe we een service adviseur waarderen?
Doen?
Loop gerust bij een Pon Center binnen. Om de sfeer te proeven. Of om een praatje met een (aanstaande) collega te maken. Al overtuigd? Pon Center hecht veel waarde aan diversiteit dus iedereen is welkom om te reageren.